miercuri, 19 decembrie 2007

Lucrurile care nu le spunem se pierd...

...dar lucrurile care le spunem, nu se pierd si ele?

Toata lumea scrie. Ne este mult mai usor sa ne exprimam anumite pareri sau sentimente in scris decat sa vorbim. Poate asta e si un motiv pentru care mi-am creat acest blog, pentru a avea un loc unde pot sa ma exprim si eu, sa imi exprim sentimentele, sa imi impartasesc gandurile si cu altii, sa am un loc unde pot sa scriu ce vreau si cat vreau despre cum vad eu unele lucruri. Ok, toti scriem, si cand scriem acel text care ar trebui sa inlocuiasca acele vorbe de care ne ferim
sa le spunem direct, toti suntem foarte atenti cu acel text, incercam sa il facem sa sune cat mai bine, poate chiar mai bine decat daca am fi vorbit. Dar in ziua de azi, cati dintre noi, cei care citesc astfel de texte chiar realizeaza ce scrie acolo, cati dintre noi ne gandim la faptul ca acea persoana care a scris acel text, a ales sa se exprime in scris, pentru a-si putea exprima mai bine sentimentele pe care nu putea sa le vorbeasca, cati dintre voi, cei care cititi acest text chiar o sa stati cateva secunde sa va ganditi la ce am scris si poate chiar sa incercati sa priviti altfel unele lucruri. Textul e si el un mod de a spune ceva, dar, poate ca multi dintre noi il considera doar un lucru care nu e spus, ci doar scris. E drept, e doar scris, dar daca stim cum sa privim acel text, putem sa il categorizam ca fiind un lucru spus. Dar, oare nu sunt si aceste texte doar niste lucruri care se pierd? Poate cineva va citi acest text si poate va incepe sa priveasca altfel unele lucruri, oricat de putin ar insemna asta, ii multumesc, iar daca nu, luatil doar ca pe un text ca oricare altul.


Niciun comentariu: