miercuri, 10 octombrie 2007

No one's place...

Cautand prin "arhiva" mea de poze daca pot sa ii spun asa, am gasit ceva care imi parea destul de interesant.
Era dimineatza, ma tresezc destul de greu, dar era obligatoriu pentru ca trebuia sa plecam la bunici. Ok, m-am trezit, m-am imbracat, si am plecat. Ajungem acolo, aducand cu noi si o vreme destul de urata, dar totusi speram sa treaca, deoarece scopul nostru era sa mergem sa culegem zmeura, si totusi, pe ploaie nu e chiar placut. Vremea parea ca se face tot mai rea cu noi, desi nu ploua inca, nori pareau destul de hotarati, in fine...cu toate astea noi ne-am imbracat mai bine, si totusi nu destul de bine pentru vremea ce urma sa fie, si am plecat spre..., spre un loc unde era zmeura. Vremea parea sa se imbunatateasca. Intr-un final ajungem intr-un loc de unde se putea admira un peisaj foarte frumos si linistit. Mi-am scos trepiedul, aparatul si am tras si eu cateva cadre pentru a nu uita de locul acela care nici acum nu stiu de ce zona apartine, dar tind sa cred ca face parte din Marisel, oricum e frumos...
Am ajuns si la zmeura intr-un final, si intr-un final si acasa, cam cu 2 3 kilograme mai grei de la hainele ude de pe noi. Dar totusi, ploaia ne-a lasat sa ne facem treaba, si doar la plecare a inceput si ea sa isi faca numarul :P.





Niciun comentariu: